Search found 141 matches

by Fawn
Wed Jan 30, 2019 9:52 pm
Forum: General
Topic: Ask the person below you a question.
Replies: 1262
Views: 132529

Re: Ask the person below you a question.

me. come on , kyle. you know you want to use this.
Image

so uh whats your relationship status? idk.
by Fawn
Tue Jan 29, 2019 2:20 pm
Forum: Image/Art Discussion
Topic: The drawing topic!
Replies: 1551
Views: 336958

Re: The drawing topic!

i looked those artist up , uh well i knew about namie-kun , pretty sure she's doing fgo now. sakura ruu is doing cg soft shade im pretty sure , it's really complicated art shading. that other one is doing cell shading and gradient and namie is like painting kinda , she starts with blobs of color and...
by Fawn
Fri Jan 25, 2019 4:35 pm
Forum: Image/Art Discussion
Topic: The drawing topic!
Replies: 1551
Views: 336958

Re: The drawing topic!

I guess in a way , I am discouraged and also motivated. It feels like you passed me up , and I was your sensei. https://66.media.tumblr.com/6ab49f6042fff482289f875bbb05f537/tumblr_inline_p7hrx1soAk1qdlkyg_75sq.gif You are a good writer and a good artist and I'm still struggling with my art. ^^' You...
by Fawn
Sat Jan 12, 2019 12:21 pm
Forum: General shuushuu stuff
Topic: Image Board Custom Title Requests
Replies: 1928
Views: 333988

Re: Image Board Custom Title Requests

i want my title removed , thanks.
http://e-shuushuu.net/profile/227500
by Fawn
Wed Jan 09, 2019 9:19 am
Forum: General
Topic: Ask the person below you a question.
Replies: 1262
Views: 132529

Re: Ask the person below you a question.

no lol , not at all. we don't even talk.

if you could have your friend and any user here to pull a heist off with who would you choose??
by Fawn
Sat Jan 05, 2019 12:31 am
Forum: General
Topic: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's
Replies: 2543
Views: 411992

Re: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's

sorry but i dont want to tell my friends because i dont want them to be like "ewww you dont brush your teeth" but my wisdom teeth at the top is killing me and i have to get them pulled tuesday and im very very scared. :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
by Fawn
Tue Jan 01, 2019 1:08 pm
Forum: General
Topic: New year!
Replies: 2
Views: 271

New year!

https://66.media.tumblr.com/90aa23f99ceceac404ec762741779c8e/tumblr_inline_pbcn6tp8nk1t78dpp_500.gif hi sugars burgers. i didn't know where else to stick this , but hopefully this is ok! lol. it's a ne wyear! tell me about your 2018! 1.) what was your favorite moment ? we have to share POSITIVE mem...
by Fawn
Tue Dec 25, 2018 12:11 pm
Forum: General
Topic: LOL thread. XD!
Replies: 3049
Views: 521536

Re: LOL thread. XD!

when my younger sister said "up next who's my cousins baby daddy".... :lol: 8) :lol: :lol:
by Fawn
Sun Dec 16, 2018 8:12 pm
Forum: General
Topic: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's
Replies: 2543
Views: 411992

Re: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's

oh, i know the issue this person has is a jealousy and insecurity one. pfffahaha. i think im disgusted because their behavior just gets enabled and people just listen to them. for now on if someone says something someone double check that info before blindly following someone's word its not my fault...
by Fawn
Sun Dec 16, 2018 3:10 pm
Forum: General
Topic: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's
Replies: 2543
Views: 411992

Re: How is Your Day Going? Wrath of the Smecchi's

How do you talk about someone you never talked to before? lmao.
Image

is it because i'm pretty? is it because i'm confident? i have no idea, but i'm over the hate. i've been through a lot online in the last year. it gets draining.
by Fawn
Sat Dec 08, 2018 10:47 pm
Forum: General
Topic: Ask the person below you a question.
Replies: 1262
Views: 132529

Re: Ask the person below you a question.

your friend dont gotta know, boo. ;D x'DDD im not asking for your hand. xP im secretly the ruler of you all anyways. and probably blue? because of mood rings. those were sooo cool.

have you ever got into a fist fight before? >ooo
by Fawn
Sat Dec 08, 2018 7:01 pm
Forum: General
Topic: Ask the person below you a question.
Replies: 1262
Views: 132529

Re: Ask the person below you a question.

yasssss i think the trope is so overrated tbh and dw you arent a thread killer <3

when will you accept me as your ruler?
by Fawn
Tue Nov 20, 2018 5:02 pm
Forum: General
Topic: E-shuushuu Secret Santa Event! ❄
Replies: 29
Views: 3744

Re: E-shuushuu Secret Santa Event! ❄

i was gonna make a rbbit account and make a link when its live and do a movie every weekend leading up to christmas but im not sure i want to do that anymore. a bunch of randos will prob join and very few actual users seem interested. its hard for me to get into the holiday spirit with this website ...
by Fawn
Sun Nov 18, 2018 11:57 pm
Forum: General
Topic: Ask the person below you a question.
Replies: 1262
Views: 132529

Re: Ask the person below you a question.

im not sure i have any seiyuus i dislike honestly.

song you used to love when you were younger that you hate now?
aizawa dont answer lol
by Fawn
Sat Nov 17, 2018 12:05 pm
Forum: General
Topic: E-shuushuu Secret Santa Event! ❄
Replies: 29
Views: 3744

Re: E-shuushuu Secret Santa Event! ❄

yeah that's why i was worried. :( if we cant do this then i'd like to do that! and lmao the grinch. xDD