Search found 96 matches

by onomeister
Sun May 07, 2006 1:03 am
Forum: Image/Art Discussion
Topic: How to make animated gif info
Replies: 7
Views: 5844

wowowow amfest that was an awesome quick tutorial! Almost makes me wanna make one. ALMOST... (has no time though)
by onomeister
Sun May 07, 2006 1:01 am
Forum: Image Requests
Topic: cat girls... in a box.
Replies: 8
Views: 5314

AAAAAgh! that was HilARIous, solwyvern!!! XD
Is that a pic of your cat? or u found it on the net?
by onomeister
Sat May 06, 2006 4:26 am
Forum: Gaming
Topic: Yogurting screenshots!
Replies: 173
Views: 143361

Amfest..., COOL pics!! (do u allow comments in this thread?)
Ummm that pic that a "Mr. Gerald" said "Let you see what I like"....
"Mr. menthol" left a comment after that was absolutely classic!! "Eigo wakarimasen" kakakkka hahaha! "I dont understand English" XD
by onomeister
Sat May 06, 2006 4:10 am
Forum: General
Topic: Member pictures?
Replies: 2528
Views: 486600

WOOOW that is an AwEsOmE pic of still motion photography! coool
by onomeister
Sat May 06, 2006 4:03 am
Forum: Announcements
Topic: I suppose this goes here.
Replies: 18
Views: 28966

Yeah gl AniJ. WE WILL MISS YOU!!! I hope you will have an occasional hiatus to browse EShuu^ from Afghan once in a while. Keep us updated!
Btw.. what does TDY stand for? Tour of Duty for a Year? :p sorry
by onomeister
Sun Apr 30, 2006 10:28 pm
Forum: Gaming
Topic: Yogurting - General Help
Replies: 112
Views: 66405

Hey guys, i wanted to try those facial expressions but would need to enter japanese text. When I login into Yogurting, why does it convert back to English even though I have Jpn IME unicode text on in the Windows desktop Icon Tray?
by onomeister
Sun Apr 30, 2006 9:34 pm
Forum: Gaming
Topic: Yogurting MMORPG
Replies: 142
Views: 84466

btw amfest, you know how I sort of suggested that you should write a manual about all that useful info that you had given me during our Yogurting session (like items/weapons/upgrades etc etc)... Are you able to find an already-made manual on all this on one of those MMORPG fan websites and post a li...
by onomeister
Sun Apr 30, 2006 9:07 pm
Forum: Gaming
Topic: Yogurting screenshots!
Replies: 173
Views: 143361

:cry: onomeis-tan don't have any taff so can't buy cute outfits for my char... poor me... boohoo :cry:
by onomeister
Thu Apr 27, 2006 3:29 am
Forum: General
Topic: LOL thread. XD!
Replies: 3051
Views: 602231

listening to that cute little voice is addicting!
"geemu sutaato!'
"gottsunko!!' "sutehji culiah"
by onomeister
Tue Apr 25, 2006 6:49 pm
Forum: Gaming
Topic: Yogurting MMORPG
Replies: 142
Views: 84466

...O_o I'm not even gonna attempt to do what u did to make that... How long would it take for a layman to learn what you know to make sumthing like that?? BTW!!!! I got my new refurb'ed desktop upgr AND I'm online now Yogurting! YAAAY yayay yay :P :lol: :wink: My new specs: eMachines 150Gb HD space;...
by onomeister
Tue Apr 25, 2006 12:16 pm
Forum: Gaming
Topic: Yogurting MMORPG
Replies: 142
Views: 84466

Btw amfest, that is a really cool Sig... I love it!
by onomeister
Sat Apr 22, 2006 5:49 pm
Forum: Image Requests
Topic: Full body shots
Replies: 13
Views: 6854

Thanks for all that awesome info! Now I've got 2 animes I've gotta go and see...
by onomeister
Sat Apr 22, 2006 1:34 am
Forum: Gaming
Topic: Yogurting screenshots!
Replies: 173
Views: 143361

Ahhahahahah :P :lol: I haven't heard of "sexy dynamite" for a long time! Isn't that from SMAP the idol boy band or is it from an anime? funny anyways, That was the joke of the day for me Smithy, thanks :D
by onomeister
Sat Apr 22, 2006 1:25 am
Forum: Suggestions
Topic: Automatic login when clicking over from Imageboard to Forums
Replies: 5
Views: 4628

Automatic login when clicking over from Imageboard to Forums

It's not a big deal or anything, but I usually go from checking out the new images of the day and then go to the forums and everytime I would have to login to the Forums, even though I'm already logged in on the Imageboard. Not a big deal if it's too much hassle though...
by onomeister
Sat Apr 22, 2006 1:11 am
Forum: Image Requests
Topic: Full body shots
Replies: 13
Views: 6854

Sorry, I didn't realize Mahoraba was THAT good... I was going to get it sooner or later, cuz I'm getting ToHeart1 right now, so ok, I'll get Mahoraba next...
Question: Is Mahoraba any relation to Mahoromatic? sorry if I seem like a numskull... you can fire me again... :?